انتخاب واحد پولی:
فارسی انگلیسی
سبد خرید: (0) مورد
خوش آمدید, کاربر گرامی
پشتیبانی آنلاین
Live Support
شاخه ها
اطلاعيه ها
اطلاعيه هامرا از تغييرات محصول مینی کامپیوتر ایسوس Tinker Board آگاه كن.
سبد خريد
 
0 مورد
مقایسه محصولات
محصولی برای مقایسه انتخاب نشده است!
ورود به سيستم
آدرس پست الكترونيك:
كلمه عبور:

کلمه عبورتان را فراموش کرده اید؟
هنوز ثبت نام نکرده اید؟
تگ محصولات
تسلست
مقالات
مقالات جدید
تمامی مقالات
تمامی موضوعات
 مقالات متفرقه
RSS مقالات

مینی کامپیوتر ایسوس Tinker Board[DEV-00240]کد کالا : DEV-00240

مینی کامپیوتر ایسوس Tinker Board
قیمت: ناموجود
 
 
مینی کامپیوتر ایسوس Tinker Boardمینی کامپیوتر ایسوس Tinker Board
Tinker Board یک رایانه تک‌برد (SBC) در اندازه فوق‌العاده کوچک است که برترین عملکرد در گروه خود را ارائه می‌دهد درعین‌حال دارای انعطاف‌پذیری مکانیکی بی‌نظیری است. Tinker board برای مخترعان، علاقه‌مندان به اینترنت اشیا، سازندگان رایانه و بسیاری افراد دیگر، یک پلتفرم قابل‌اطمینان با ظرفیت فراوان را برای ساختن و پیوند آرزوها با واقعیت فراهم می‌کند.
Micro USB power-in
HDMI
MIPI CSI
192K/24bit HD Audio
GbE LAN
PWM
S/PDIF
MIPI DSI
Upgradable i-PEX antenna header
802.11 b/g/n Wi-Fi & Bluetooth 4.0 + EDR
40-pins GPIO header
USB 2.0 Ports

قابلیت‌ها و عملکرد

با استفاده از Rockchip RK3288یک پردازنده مدرن و قدرتمند چهار هسته مبتنی بر ARM، عملکرد Tinker Board در مقایسه با سایر بردهای پرطرفدار SBC بطور قابل‌توجهی بهبود یافته است. Tinker Board با توجه به نیاز رو به رشد سیستم‌ها و پروژه‌ها مجهز به 2 گیگابایت رم دو کانال LPDDR3 است. همچنین Tinker Board به یک رابط SD 3.0 مجهز شده است که سرعت خواندن و نوشتن را بطور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد تا کاربردهای کارت‌های microSD به‌عنوان محل نصب سیستم‌عامل، برنامه‌ها و ذخیره‌سازی فایل‌ها توسعه پیدا کند.

عملکرد و کارایی قدرتمند GPU

Tinker Board با استفاده از یک طراحی قدرتمند اما کم‌مصرف از نسل جدید گرافیک و APIهای پردازشی پشتیبانی می‌کند. با قدرت Mali™-T764 GPU مبتنی بر ARM، پردازنده گرافیکی Tinker Board و پردازنده‌های تابع ثابت، طیف گسترده‌ای از کاربردها مانند پخش صوت و تصویر، بازی، چشم‌انداز رایانه‌ای، تشخیص حرکت، تثبیت‌کننده و پردازشگر تصویر را همراه با تصویربرداری محاسباتی و فراتر از آن را ممکن می‌سازد. علاقه‌مندان به مالتی مدیا از پشتیبانی پخش تابع ثابت H.264 و H.265 شامل پخش ویدیوهای HD‌ و UHD خوشحال خواهند شد.*

*پخش ویدیوهای HD‌ و UHD در حال حاضر تنها از طریق پخش‌کننده ویدیو Rockchip امکان‌پذیر است که پشتیبانی آن به TinkerOS محدود شده است. در حال حاضر سایر برنامه‌ها و پخش‌کننده‌های ویدیو ممکن است امکان شتاب‌دهی سخت‌افزاری نداشته باشند و همچنین ممکن است عملکرد محدودی در پخش و یا پایداری ارائه دهند. لطفا برای اطلاعات بیشتر به FAQ مراجعه کنید.

کیفیت صدای HD

برای بهبود بیشتر در زمینه‌های کلیدی که بسیاری از بردهای SBC فاقد آن هستند، Tinker Board برای ارائه کیفیت عالی صدا به کدک‌های صوتی HD مجهز شده است که از صدایی تا کیفیت 192kHz/24bit پشتیبانی می‌کنند. همچنین جک صدا می‌تواند از هر دو خروجی صوتی و ورودی میکروفون بدون ماژول توسعه پشتیبانی کند.

مورد علاقه مخترعان، با ارتباطات IoT

Tinker Board مجهز به گزینه‌های ارتباطی استاندارد سازندگان و پورت‌های سرگرمی، شامل یک رابط 40 پین GPIO است. علاوه بر این به دو درگاه HD MIPI مجهز شده است که استفاده از نمایشگرهای HD و دوربین‌های HD را فراهم می‌کند. Tinker Board همچنین دارای ارتباط Gbit LAN است که برترین خروجی برای برنامه‌های متمرکز بر شبکه و ذخیره‌سازی را ارائه می‌دهد. ضمن اینکه پورت LAN در Tinker Board منبع درگاه اختصاصی را دریافت می‌کند تا از عملکرد مداوم شبکه مطمئن باشید. کنترلرهای درونی Wi-Fi و Bluetooth توسط یک پوشش فلزی حفاظت شده‌اند تا کمترین تداخل و بهبود عملکرد رادیویی را به دست آورید. همچنین هدر آنتن IPEX برای ارتقا نیز موجود است. برای تکمیل گزینه‌های ارتباطی، Tinker Board مجهز به درگاه خروجی سایز کامل HDMI برای اتصال به تلویزیون‌ها، مانیتورها و سایز ابزارهای مجهز به HDMI است همچنین چهار پورت USB 2.0 برای ارتباط گسترده با ابزارها و لوازم جانبی نیز موجود است.

بهبود طراحی برای نصب آسان

توجه دقیق به طراحی و توسعه Tinker Board برای حرفه‌ای‌ها و آن‌ها که تازه‌کار هستند، یک تجربه کاربردی و بی‌نظیر را ایجاد می‌کند. سازندگان سیستم از رنگ‌های مشخص و واضح هدرهای GPIO که امکان تشخیص و ترتیب پین‌ هدرها را فراهم می‌کند خوشحال خواهند شد. ابعاد و توپولوژی Tinker Board مشابه با بردهای استاندارد SBC است که امکان پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از کیس‌ها و لوازم جانبی را فراهم می‌کند. همچنین مدار چاپی دارای چاپ سیلک همراه با راهنمای موقعیت‌ها و هدر اتصال‌ها است تا اتصال‌ها واضح باشند. همچنین هدرهای MIPI روی برد دارای زبانه‌های کششی رنگی هستند. در نهایت، Tinker Board دارای یک سینک حرارتی است که به دفع گرما تحت بار سنگین یا در شرایط محیطی گرم کمک می‌کند.

بنچمارک

عملکرد CPU

Tinker Board مجهز به یک RK3288 SoC مبتنی بر ARM با چهار هسته پردازشی برای بهبود عملکرد برنامه‌های چندهسته‌ای است. این پردازنده در فرکانس 1.8 گیگاهرتز اجرا می‌شود که عملکرد را برای تمام برنامه‌ها افزایش می‌دهد. این افزایش در تعداد هسته‌های پردازنده همراه با افزایش فرکانس به بهبود قابل‌توجه عملکرد در طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها کمک می‌کند و قابلیت‌های پروژه را افزایش می‌دهد. درنتیجه، برنامه‌های رایج رایانه‌ای سریع‌تر اجرا می‌شوند.

عملکرد GPU

GPU در Tinker Board مبتنی بر Mali™-T764 GPU است. این پردازنده گرافیکی تا 16 هسته پردازشی و یک فرکانس 600 مگاهرتز را ارائه می‌دهد. زمانی که Tinker Board با سایر SBCها مقایسه شود، عملکرد بهتری در پردازش‌های مبتنی بر GPU و عملکرد شتاب‌دهی GPU دارد.

انتشار و عملکرد حافظه

Tinker Board دارای رم دو کانال DDR3 است که پهنای‌باند حافظه بهتری در مقایسه با ابزارهای رقبا با حافظه DDR2 ارائه می‌کند.

سرعت خواندن و نوشتن کارت SD

Tinker Board از مشخصات SD 3.0 پشتیبانی می‌کند که امکان سازگاری با کارت‌های microSD را فراهم می‌کند و عملکرد را بطور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. عملکرد سریع‌تر SD Card باعث می‌شود از این راه‌حل بتوان برای پردازش‌های روزمره یا نصب برنامه‌ها، دسترسی به فایل‌ها و تهیه پشتیبان استفاده کرد. .سرعت خواندن: تا 89% سریع‌تر .سرعت نوشتن: تا 40% سریع‌تر

*مشخصات کارت: ADATA Premier UHS-I C10 64GBexFAT

مشخصات شبکه/صدا

مشخصات فنیWi-Fiفرمت صدا-نرخ نمونه‌برداری صداعملکرد صوتی
Tinker Board802.11 b/g/n با قابلیت ارتقای آنتن IPEXPlay: 24bit/192KHz, Record: 24bit/96KHzخروجی صدا، ورودی میکروفون
سایر رقبا SBC802.11 b/g/n16bit/48KHzفقط خروجی صدا

عملکرد شبکه

Tinker Board مجهز به شبکه گیگابیتی است که بطور قابل‌توجهی خروجی شبکه را در مقابل SBC سایر رقبا که دارای شبکه 10/100 هستند افزایش می‌دهد.برد مجهز به شبکه گیگابیتی .سرعت انتقال/دریافت
کنترلر اختصاصی Tinker Board و طراحی غیراشتراکی درگاه باس، بهترین ارسال و دریافت بسته‌ها را تضمین می‌کند. برخلاف SBC سایر رقبا که عملکرد شبکه LAN با افت 18درصدی هنگام انتقال از طریق درگاه USB مواجه می‌شود در Tinker Board عملکرد شبکه با استفاده از USB‌ ثابت می‌ماند. .عملکرد شبکه حین انتقال در USB

سرعت USB

Tinker Board عملکرد پیشرفته خواندن و نوشتن را هنگام اتصال درایوهای جانبی ارائه می‌دهد و امکان خواندن و نوشتن سریع‌تر را فراهم می‌کند. این ویژگی باعث بهبود جریان کار، کپی، تهیه پشتیبان و کارایی کلی استفاده از فایل‌ها می‌شود. .سرعت خواندن: تا 154% سریع‌تر .سرعت نوشتن: تا 6% سریع‌تر

*مشخصات کارت: Kingston DataTraveler 64GB USB3.0

عملکرد Wi-Fi (افت سیگنال)

عملکرد شبکه Tinker Board از آنچه در ابزارهای سایر رقبا موجود است قدرت بیشتری دارد که گیرندگی سیگنال‌ها را افزایش می‌دهد.
افزودن به لیست مقایسه نظرات بازگشت
کپی‌رایت © 2024 ایران ماژول الکترونیک
راه اندازی شده توسط فروشگاه ساز ویرچو