Red Pitaya

Red Pitaya

توضیحات: با استفاده از بورد Red Pitaya می توانید لپ تاپ، کامپیوتر شخصی، تلفن هوشمند و یا تبلت خود را به یک دستگاه اندازه گیری جامع تبدیل نمایید.

بورد Red Pitaya یک دستگاه اندازه گیری در ابعاد کوچک است. می توانید آن را برای کاربرد مورد نظر خود کانفیگ نمایید. این بورد می تواند جایگزین مناسبی برای دستگاه های اندازه گیری گران قیمتی مانند اسیلوسکوپ، فانکشن ژنراتور و اسپکتروم آنالایزر باشد.

این بورد مجهز به پورت شبکه بوده و بر پایه سیستم عامل GNU/Linux طراحی شده است. این بورد به صورت مجزا از طریق تعداد متنوعی از نرم افزارها قابل برنامه ریزی است. برای تمامی اطلاعات حاصل از اندازه گیری سیگنال های الکتریکی یک صفحه Web-base بر پایه کد HTML طراحی شده است. این بدین معنی است که پلتفرم این دستگاه اندازه گیری از طریق تلفن هوشمند، تبلت یا کامپیوتر قابل دسترسی و کنترل می باشد.

این بورد دارای دو ورودی و دو خروجی آنالوگ RF با پهنای باند 50 مگاهرتز است. همچنین 16 پایه ورودی و خروجی عمومی یا GPIO دارد. بورد مجهز به یک کانکتور میکرو USB، یک سوکت MicroSD و یک کانکتور RJ45  برای ارتباط شبکه و یک ارتباط USB برای اتصال به دستگاه های مجهز به USB است.

پلتفرم پروژه Red Pitaya  به گونه ای طراحی شده تا بی هیچ محدودیتی امکان توسعه بیشتر و ارائه راه حل های نوین اندازه گیری الکترونیک را برای تمامی حوزه های تخصصی تحقیقات، آموزش، تولید مدارات رادیویی و مهندسی مخابرات را فراهم آورد.

مشخصات:

 ورودی ها:

 خروجی ها:

کانال های ورودی آنالوگ Auxiliary

کانالهای خروجی آنالوگ Auxiliary

اطلاعات فنی عمومی:

ابعاد:

107x21x60mm