ماژول ترموستات دیجیتال XH-W1219 دارای نمایشگر و کلیدهای کنترلی

ماژول ترموستات دیجیتال XH-W1219 دارای نمایشگر و کلیدهای کنترلی

ماژول ترموستات دیجیتال XH-W1219، ماژولی است که دما را اندازه گیری کرده و به شما نمایش می‌دهد. این ماژول به شما این امکان را می‌دهد که توان اکثر تجهیزات الکتریکی را کنترل کنید. با افزایش دما یا کاهش دما از آستانه حرارتی که شما تنظیم کرده اید، می‌توان یک رله را روشن یا خاموش کرد. با استفاده از این ماژول، می‌توانید یک دماسنج مجهز به رله قطع و وصل خروجی داشته باشید.
ماژول XH-W1219 در واقع همان ماژول محبوب W-1209 است با این تفاوت که دارای یک نمایشگر دوم است که همیشه دمای تحریک (trigger) را به همراه دمای فعلی نشان می‌دهد. همچنین هنگام برنامه نویسی پارامترها در ماژول، نمایشگرهای دوگانه کار شما را راحت‌تر می کنند، زیرا نمایشگر بالایی، پارامتر انتخاب شده را نشان می‌دهد در حالی که نمایشگر پایینی مقداری را که تنظیم می‌کنید، نشان می‌دهد. این ماژول کمی بزرگتر از W-1209 است و بنابراین قاب اکریلیکی برای این ماژول طراحی شده، اندازه آن نیست.
این ماژول دارای یک میکروکنترلر STM8S داخلی است که به شما امکان را می‌دهد تا با استفاده از دو نمایشگر و 3 دکمه فشاری، ماژول را پیکربندی کنید. همه تنظیمات در حافظه ذخیره می‌شوند و در طول چرخه تغذیه حفظ می‌شوند. این ماژول دارای 2 نمایشگر 3 رقمی سون سگمنت می‌باشد.

نمایشگر بالایی قرمزرنگ، به طور پیش فرض دمای فعلی را نمایش می‌دهد. زمانی که پارامترها را تنظیم کردید، پارامترهای P0 و P6 را نمایش می‌دهد. هنگامی که فشار دادن دکمه‌ها را متوقف کردید، پس از حدود 5 ثانیه صفحه نمایشگر به نمایش دما باز می‌گردد.
نمایشگر سبزرنگ پایینی، همیشه به طور پیش فرض نقطه تنظیم شده دمای تحریک (trigger) را نشان می‌دهد. هنگام تنظیم پارامترها، مقداری را که برای آن پارامتر تعیین می‌کنید، نشان می‌دهد. هنگامی که فشار دادن دکمه ها را متوقف کردید، به نمایش دمای تحریک (trigger) باز می‌گردد.
با استفاده از این ماژول ، می‌توانید یک دماسنج مجهز به رله قطع و وصل خروجی داشته باشید.

کاربردهای ماژول ترموستات دیجیتال XH-W1219

 

مشخصات فنی ماژول ترموستات دیجیتال XH-W1219

 

این ماژول دارای 3 دکمه به شرح زیر است:

 

مدهای کاری و پارامترهای قابل تنظیم